خبر فوری

 
 
دیدار معاون دستیار کنسولگری آمریکا با رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب
کد خبر :2136322581

11:55 1400/03/25


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, چودری پرویز الهی, رئیس مجلس ایالتی پنجاب, کنسولگری آمریکا,

هیئت عالی رتبه از دیپلمات های کنسولگری آمریکا در لاهور با حضور در ساختمان جدید پارلمان محلی ایالت پنجاب، با چودری پرویز الهی رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب پاکستان دیدار و گفتگو نمودند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه از دیپلمات های کنسولگری آمریکا در لاهور با حضور در ساختمان جدید پارلمان محلی ایالت پنجاب، با چودری پرویز الهی رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب پاکستان دیدار و گفتگو نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، لزلیسی وگری معاون دستیار کنسولگری آمریکا در لاهور با همراهی کاترین رودریگز کاردار، مولینا سالوادور مسئول اقتصادی، و صدف سعد کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی کنسولگری آمریکا با چودری پرویز الهی رئیس مجلس ایالتی پنجاب دیدار نمود و از ساختمان جدید مجلس ایالتی پارلمان بازدید به عمل آورد.

دو طرف در جریان این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه و همچنین ساختمان جدید پارلمان محلی ایالت پنجاب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پرویز الهی رئیس مجلس محلی ایالت پنجاب در این دیدار با تاکید بر اهمیت مناسبات پاکستان و آمریکا ابرازد اشت: مقامات دولتی و نظامی پاکستان با همراهی یکدیگر توجه خود را بر جغرافیای اقتصادی متمرکز نموده اند، این سیاست به توسعه روابط تجاری منطقه ای کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1