خبر فوری

 
 
دیدار معاون دبیر کل سازمان ملل متحد با اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان
کد خبر :1433318043

17:52 1398/02/24


برچسب ها : پاکستان, سازمان ملل, مجلس ملی,

اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان در دیدار با ژولیانگ هاو معاون دبیر کل سازمان ملل متحد، پاکستان را از کشورهای حامی منشور سازمان ملل و عضو فعال این سازمان خواند.


 

به گزارش راز نيوز، اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان در دیدار با ژولیانگ هاو معاون دبیر کل سازمان ملل متحد، پاکستان را از کشورهای حامی منشور سازمان ملل و عضو فعال این سازمان خوانده و گفت: سازمان ملل نماینده تمامی اقشار جهان است و تلاش های آن برای برپایی امنیت نقشه کليدی دارند. در این دیدار آرتازه ایگناسیو نماینده سازمان ملل نیز حضور داشت.
طرفین در دیدار، مباحث مهم منطقه و جهان را محور گفتگوی خود قرار داده و تبادل نظر کردند.
اسد قیصر در ادامه سخنان خود حل کردن درگیری های جهانی را امری ضروری قرار داده و از تصمیمات دولت فدرال پاکستان مبنی بر پایان دادن به تروریسم، فقر، عدم اشتغال و افزایش سطح زندگی مردم گفت. وی اقتصاد کشور پاکستان را منحصر بر کشاورزی دانسته و افزود: افزایش تولید محصولات کشاورزی و بهبودی وضعیت اقتصادی و زندگی مردم از اولویت های دولت فعلی پاکستان است و از سازمان ملل و سازمان های زیر نظر آن خواستار همکاری برای پیشرفته سازی بخش کشاورزی پاکستان هستیم.

اسد قیصر تلاش های سازمان ملل و دیگر سازمان های زیر نظر در رابطه با پیشرفت اقتصاد و وضعیت اجتماعی پاکستان را قابل تحسین خواند.
معاون دبیر کل سازمان ملل متحد از ادامه همکاری ها با پاکستان و انجام هرنوع تلاشی برای بهبودی پاکستان گفت.

ارسال نظر

 
1