خبر فوری

 
دیدار مشاور نظامی وزیر دفاع عربستان با ژنرال قمر جاوید باجوا در مقر فرماندهی ارتش پاکستان
کد خبر :1248508559

17:57 1400/10/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, ژنرال قمر جاوید باجوا, ستاد فرماندهی, فرمانده ارتش پاکستان,

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، سرلشکر طلال عبدالله مشاور نظامی وزیر دفاع عربستان سعودی از ستاد فرماندهی ارتش پاکستان(GHQ) بازدید و با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش دیدار و گفتگو کرد.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، سرلشکر طلال عبدالله مشاور نظامی وزیر دفاع عربستان سعودی از ستاد فرماندهی ارتش پاکستان(GHQ) بازدید و با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، موضوعات مورد علاقه، وضعیت امنیتی منطقه و افغانستان همچنین همکاری های دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سرلشکر طلال عبدالله در ادامه، توانایی بالای ارتش پاکستان را مورد تمجید قرار داد و نقش مؤثر پاکستان را در وضعیت افغانستان، صلح و ثبات در منطقه و مدیریت مرزها ستود و قابل ستایش خواند.
ژنرال قمر جاوید باجوا بر اهمیت روند صلح در افغانستان تاکید کرد و گفت: ایجاد یک استراتژی اولیه و بنیادی جهت جلوگیری از فاجعه انسانی در افغانستان دارای ضرورت جدی می باشد.
وی افزود: پاکستان برای روابط تاریخی و برادرانه خود با عربستان اهمیت زیادی قائل است و عربستان سعودی در جهان اسلام جایگاه منحصر به فردی دارد.

ارسال نظر

 
1