خبر فوری

 
 
دیدار مسعود خان سفیر پاکستان با رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در واشنگتن
کد خبر :296503229

13:13 1401/04/22


برچسب ها : امنیتی, ایالات متحده آمریکا, پاکستان و آمریکا, سفیر پاکستان در آمریکا, مسعود خان, همکاری دفاعی, واشنگتن,

مسعود خان سفیر پاکستان در آمریکا با سناتور جک رید، رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای ایالات متحده آمریکا در واشنگتن دیدار کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز | مسعود خان سفیر پاکستان در آمریکا با سناتور جک رید، رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای ایالات متحده آمریکا در واشنگتن دیدار و علاقه پاکستان را جهت توسعه روابط امنیتی و دفاعی میان دو کشور ابراز کرد.

در این دیدار، مسعود خان سفیر پاکستان بیان کرد که بسیاری از بسترهای دفاعی پاکستان آمریکایی است و نیاز به حمایت دائمی دارد همچنین هماهنگی میان نیروهای مسلح ما از گذشته تاکنون رشد چشمگیری داشته است و راه های بیشتری برای همکاری دفاعی می توان در این زمینه یافت.

مسعود خان با تاکید بر ادامه دار بودن همکاری سیاسی و اقتصادی میان پاکستان و آمریکا گفت: ثبات و توسعه اقتصادی یکی از اولویت های پاکستان است. وی همچنین در مورد تلاش های اخیر برای ایجاد شرایط ثبات و رفاه در کشورهای همسایه از جمله امنیت منطقه ای و وضعیت افغانستان به سناتور آمریکایی توضیح داد.

سناتور جک رید ضمن استقبال از سفیر پاکستان در آمریکا گفت: روابط بلندمدت میان پاکستان و آمریکا با گرفتن جشن هفتاد و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور همچنان تقویت خواهد شد. وی همچنین به سفیر پاکستان اطمینان داد که کمیته نیروهای مسلح با پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه بین دو کشور همکاری خواهد کرد.

در پایان این دیدار، مسعود خان سفیر پاکستان از سناتور جک رید رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای ایالات متحده آمریکا دعوت به عمل آورد تا به پاکستان سفر کند که وی پذیرفت.

ارسال نظر

 
1