خبر فوری

 
 
دیدار مسئول کمیسیون عالی کانادا با عثمان دار دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1555710974

10:27 1400/11/15


برچسب ها : پاکستان و کانادا, عثمان دار, معاون ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان, کمیساریای عالی کانادا,

خانم ویندی گلمور مسئول کمیسیون عالی کانادا در اسلام آباد با عثمان دار دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم ویندی گلمور مسئول کمیسیون عالی کانادا در اسلام آباد با عثمان دار دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص موضوعات مختلف مورد علاقه و افزایش سطح همکاری ها میان دو کشور در زمینه های مختلف به بحث و رایزنی پرداختند.

عثمان دار دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان در این دیدار با تشریح اقدامات دولت برای جوانان ابراز داشت: تاکنون مبلغ 32 میلیارد روپیه تحت طرح وام جوان موفق برای راه اندازی بیش از 22 هزار شغل به جوانان پرداخت و نزدیک به صد هزار بورسیه تحصیلی تحت برنامه «هنر برای همه» که از زیر مجموعه های طرح جوان موفق می باشد اعطا شده است.

وی در ادامه از همکاری و حمایت دولت کانادا تحت UNFPA در شورای ملی جوانان تقدیر و تشکر نمود.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان خاطرنشان کرد: 25 درصد از سهمیه طرح جوان موفق به زنان اختصاص داده شده است.

خانم ویندی گلمور مسئول کمیسیون عالی کانادا در این دیدار اظهار داشت: اختصاص جایگاه ویژه به زنان در طرح جوان موفق باعث اطمینان خاطر است، راه اندازی شورای ملی جوانان تحت طرح جوان موفق گامی مثبت و خوشایند است، دولت کانادا علاقه مند به مشارکت در تمامی طرح ها و برنامه هایی است که به زنان قدرت خودمختاری و استقلال دهد.

 

ارسال نظر

 
1