خبر فوری

 
 
دیدار مسئول هماهنگ کننده سفارت آمریکا با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :344411257

16:09 1398/03/23


برچسب ها : پائول جونز, پاکستان و آمریکا, شاه محمود قریشی, مذاکرات صلح, وزیر امور خارجه پاکستان,

پائول جونز مسئول هماهنگ کننده سفارت آمریکا در اسلام آباد در دیدار با شاه محمود قریشی در خصوص مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات منطقه و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز مسئول هماهنگ کننده سفارت آمریکا در اسلام آباد با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پائول جونز مسئول هماهنگ کننده سفارت آمریکا در اسلام آباد در دیدار با شاه محمود قریشی در خصوص مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات منطقه و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار که موضوع صلح افغانستان به صورت ویژه مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت؛ شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: توسعه منطقه و ثبات مشروط به برپایی امنیت در افغانستان است و پاکستان به همکاری خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان روز گذشته نیز در نشست شورای مشاورتی امور خارجه طی سخنانی ابراز داشت: پاکستان همواره حامی برقراری روابط با کشورهای همسایه بر اساس احترام متقابل بوده است، پاکستان در حال اجرایی سازی سیاست هایی برای ایجاد ثبات اقتصادی و روابط دیپلماتیک است.

وی افزود: پاکستان به منظور ایجاد امنیت و ثبات در منطقه، به ایفای نقش خود در زمینه صلح افغانستان ادامه خواهد داد.

وی پیش از این در نشست شورای وزرای خارجه سازمان همکاری شانگهای در قرقیزستان گفته بود: پاکستان به منظور توسعه مشترک منطقه، خواهان برقراری روابط با کشورهای منطقه است و پاکستان با همکاری کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در حال مبارزه با تروریسم است.

وی گفت: پاکستان هرگونه تروریسم در منطقه را محکوم میکند و از مذاکرات صلح افغانستان حمایت خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1