خبر فوری

 
دیدار مدیر کشوری جهانی غذا با محمد صادق سنجرانی در اسلام آباد
کد خبر :1046262324

17:42 1400/12/04


برچسب ها : امداد, ایالت بلوچستان, برنامه جهانی غذا, چاغی, دیدار, رئیس مجلس سنای پاکستان, سوء تغذیه, گفتگو, محمد صادق سنجرانی, کالاهای امدادی,

کرس کائی مدیر کشوری برنامه جهانی غذا روز سه شنبه 3 اسفند (22 فوریه) با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کرس کائی مدیر کشوری برنامه جهانی غذا روز سه شنبه 3 اسفند (22 فوریه) با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و پروژه های جاری برنامه جهانی غذا در مناطق مختلف پاکستان به ویژه در بلوچستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کرس کیئی، محمد صادق سنجرانی را از برنامه ها و اقدامات سازمان جهانی غذا مطلع ساخت و گفت: با همکاری برنامه احساس پروژه هایی در نقاط مختلف پاکستان همچنین توزیع جیره و کارهای رفاهی در منطقه چاغی ایالت بلوچستان با همکاری سازمان بهزیستی ترکیه در حال انجام است.

در این دیدار، محمد صادق سنجرانی گفت: تلاش های سازمان جهانی غذا جهت تامین مواد اولیه برای محرومان قابل ستایش است و در مناطق دورافتاده پاکستان به دلیل سوء تغذیه و عقب ماندگی مشکلاتی دامن گیر مردم منطقه شده است که با همکاری دولت، چنین پروژه هایی باعث کاهش مشکلات خواهد شد.

وی افزود: اکثر مناطق بلوچستان به دلیل کمبود بارندگی از خشکسالی رنج می برند و دولت با همکاری سازمان های بهزیستی و سازمان های بین المللی تلاش می کند تا از درد و رنج مردم این گونه مناطق بکاهد.

وی ادامه داد: کمبود مواد غذایی و تغییرات آب و هوایی باعث ایجاد مشکلاتی در مناطق دورافتاده شده است و ایجاد ظرفیت سازمان های رفاهی محلی همچنین تلاش های جامعه جهانی برای مقابله با این شرایط بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی بیان کرد: پاکستان در فهرست کشورهای متاثر از تغییرات آب و هوایی قرار دارد همچنین سازمان جهانی غذا (WFP) به خوبی از این مسائل آگاه است و تمام کمک های ممکن را جهت غلبه بر مشکلات ارائه می کند.

صادق سنجرانی گفت: ویروس کرونا مشکلات اقتصادی را در پاکستان و در سطح جهان به وجود آورده است که باعث ایجاد سوءتغذیه و ناامنی غذایی در مردم شده و در این شرایط سخت، دولت پاکستان اقدامات مختلفی را درخصوص امداد رسانی به مردم انجام داده است.

محمدصادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان به رئیس برنامه جهانی غذا از همه همکاری های ممکن اطمینان داد و خواستار تشدید بیشتر کار رفاهی در مناطق دورافتاده شد و گفت: بایستی پروژه های ویژه ای برای امداد رسانی به اهالی منطقه چاغی ایالت بلوچستان تهیه گردد.

ارسال نظر

 
1