خبر فوری

 
 
دیدار مدیر کشوری بانک جهانی با وزیر دارایی و محصولات دولت فدرال پاکستان
کد خبر :749357988

10:18 1401/02/28


برچسب ها : اسلام آباد, اقتصاد پاکستان, بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, مدیر کشوری بانک جهانی, وزارت خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در صدر هیئت عالی رتبه روز گذشته با سرکار خانم عایشه غوث پاشا وزیر دارایی و محصولات دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در صدر هیئت عالی رتبه روز گذشته با سرکار خانم عایشه غوث پاشا وزیر امور مالی و محصولات دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص اوضاع اقتصادی پاکستان و اقدامات دولت در زمینه بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد ثبات در بازار مالی پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرکار خانم عایشه غوث پاشا وزیر امور مالی پاکستان در این دیدار اظهار داشت: دولت در حال انجام اصلاحاتی در جهت ایجاد ثبات کلی در وضعیت اقتصاد، انعطاف پذیری مالی و بهبود فوری اوضاع اقتصادی است.

ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی نیز در این دیدار وزیر دولت فدرال پاکستان را از برنامه های بانک جهانی برای تامین مالی سیاست توسعه و حفظ آن آگاه ساخت و افزود: این دو طرح با حمایت بانک جهانی با هدف تسریع در روند اصلاحات در اوضاع مالی و اقتصادی کشور آغاز شده اند.

وزیر دولت پاکستان نیز مدیر کشوری بانک جهانی را از اقدامات پیش نیاز در زمینه اجرای طرح توسعه 2 آگاه ساخت و گفت: دولت به طور کامل از میزان اهمیت این برنامه مطلع است و ما مصمم به اجرای اصلاحات مالی در سطح کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با مقامات ایالت ها در زمینه امور معلق مربوط به اقدامات پیش نیاز به گفتگو خواهیم پرداخت، دولت در حال انجام اصلاحاتی در جهت ایجاد ثبات کلی در وضعیت اقتصاد، انعطاف پذیری مالی و بهبود فوری اوضاع اقتصادی است.

وی همچنین از نقش بانک جهانی در زمینه توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1