خبر فوری

 
 
دیدار مدیر کشوری بانک جهانی با رانا تنویر حسین وزیر آموزش دولت فدرال پاکستان
کد خبر :1300843651

10:36 1401/04/04


برچسب ها : بانک جهانی در پاکستان, پاکستان و بانک جهانی, رانا تنویر حسین, مدیر کشوری بانک جهانی, ناجی بن حسائن, وزیر آموزش و پرورش پاکستان,

ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با رانا تنویر حسین وزیر آموزش و پرورش دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با رانا تنویر حسین وزیر آموزش و پرورش دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار موضوعات مختلف مورد علاقه دو طرف و مناسبات دوجانبه میان پاکستان و بانک جهانی در زمینه همکاری‌های مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رانا تنویر حسین وزیر آموزش پاکستان در این دیدار به هیئت بانک جهانی خوش آمد گفت و با تمجید از اقدامات این بانک در بخش‌های مختلف پاکستان ابراز داشت: پاکستان با چالش‌های گوناگونی همچون آمار دقیق کودکان جامانده از تحصیل و عدم آموزش کافی اساتید مواجه است. پروژه‌های مختلفی با همکاری بانک جهانی در حال اجراست که نیازمند تسریع اقدامات جهت تکمیل فوری است.

وی افزود: با دستورات و راهنمایی‌های شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بخش آموزش از توجه ویژه در این دولت برخوردار است و رقم بالای بودجه اختصاص داده شده در این خصوص نشان دهنده میزان اهمیت آموزش در دولت حاکم است.

ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی نیز در این دیدار از عملکرد خوب وزارت آموزش و پرورش پاکستان در اجرای پروژه‌های آموزشی که با همکاری مالی بانک جهانی در حال اجراست تمجید نمود.

وی از همکاری بی دریغ و همه‌جانبه وزیر آموزش در این زمینه تقدیر نمود و افزود: اولویت‌های بانک جهانی و وزارت آموزش پاکستان در زمینه آموزش و پرورش یکسان و مشترک است.

وی اطمینان داد تمامی مسائل مطرح شده بر اساس اولویت بررسی و حل شود.

رانا تنویر حسین وزیر آموزش پاکستان نیز در ادامه قول مساعد همکاری همه‌جانبه با بانک جهانی در این زمینه را داد و گفت: همکاری مشترک امری اجتناب‌ناپذیر برای دستیابی به توسعه می‌باشد، ما باید از تجارب و علم بانک جهانی در جهت منافع خود بهره‌مند شویم.

وی افزود: نسل جوان ما آینده سازان کشور هستند و جوان موفق به معنای پاکستان پیروز و موفق می‌باشد بنابراین ما باید تمامی مشکلات و مسائل موجود جوانان را بررسی و برطرف نماییم.

ارسال نظر

 
1