خبر فوری

 
 
دیدار مدیر منطقه ای بانک جهانی با وزیر امنیت غذایی و تحقیقات ملی پاکستان
کد خبر :194726952

11:44 1401/08/26


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, سیل, طارق بشیر, مدیر منطقه ای, وزیر امنیت غذایی ملی و تحقیقات پاکستان,

جان ای روم مدیر منطقه ای بانک جهانی روز چهارشنبه 25 آبان با طارق بشیر چیمه وزیر امنیت غذایی و تحقیقات ملی پاکستان دیدار کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جان ای روم مدیر منطقه ای بانک جهانی روز چهارشنبه 25 آبان با طارق بشیر چیمه وزیر امنیت غذایی و تحقیقات ملی پاکستان دیدار کرد و گفت: بانک جهانی برای کشاورزان آسیب دیده از سیل جهت ارائه اوره یارانه ای، کمک مالی فراهم خواهد کرد.

شایان ذکر است در این دیدار مدیر منطقه ای بانک جهانی برای توسعه پایدار از ارائه کمک مالی 1 میلیارد و 300 میلیون دلار به پاکستان با هدف تسهیلات کشاورزی و مسکن خبر داد و افزود: این مبلغ پس از موافقت ذینفعان در اجلاسی که قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی برگزار شود، در اختیار پاکستان قرار خواهد گرفت.

وزیر فدرال پاکستان در این نشست با بیان اینکه جامعه کشاورزی در نتیجه سیل و باران های اخیر متحمل خسارات سنگین شده است، اظهار داشت: درحال تلاش کامل برای امداد رسانی و کمک به کشاورزان بی بضاعت و بازپروری هستیم. وی در ادامه با ستودن کمک های مالی اخیر ارائه شده از سوی بانک جهانی به کشاورزان قربانی سیل و باران های اخیر، بیان داشت که بلایای طبیعی غیرمنتظره بوده و کشاورزان قربانی برای احیای مجدد زندگی خود به کمک نیاز دارند.

ارسال نظر

 
1