خبر فوری

 
 
دیدار مدیر منطقه‌ای بانک جهانی با اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1924876343

10:06 1401/08/18


برچسب ها : اقتصاد پاکستان, پاکستان و بانک جهانی, محمد اسحاق دار, مدیر منطقه ای, وزیر خزانه داری پاکستان,

گوانگزی چن مدیر منطقه‌ای بانک جهانی برای آسیای جنوبی روز گذشته با محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| گوانگزی چن مدیر منطقه‌ای بانک جهانی برای آسیای جنوبی روز گذشته با محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به مدیر منطقه‌ای بانک جهانی در امور آسیای جنوبی وی را از وضعیت موجود اقتصادی در پاکستان آگاه ساخت.

وی همچنین هیئت بانک جهانی را از اقدامات دولت حاکم در زمینه تسهیل کسب و کار، حمایت از صادرکنندگان و ارائه تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی برای تضمین توسعه پایدار و جامع اقتصادی کشور آگاه نمود.

گوانگزی چن مدیر منطقه‌ای بانک جهانی نیز در این دیدار تکمیل طرح اصلاحات مالی را به دولت پاکستان تبریک گفت و وزیر خزانه داری پاکستان را از طرح‌ها و برنامه‌های بانک جهانی در پاکستان مطابق با چشم‌انداز دولت پاکستان آگاه ساخت.

وی همچنین گزارشی از همکاری های بانک جهانی در زمینه امدادرسانی به مناطق آسیب دیده در سیل و احیا و بازسازی این مناطق را ارائه داد.

اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان نیز با تمجید از نقش توسعه‌ای بانک جهانی در پاکستان ابراز داشت: پاکستان قدردان کمک‌های فنی و مالی بانک جهانی در زمینه اصلاحات سازمانی و توسعه اقتصادی است.

وی نسبت به همکاری دولت پاکستان در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های بانک جهانی در پاکستان قول مساعد داد و از نقش ویژه هیئت بانک جهانی در توسعه اقتصادی پاکستان تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1