خبر فوری

 
 
دیدار مدیر جدید کشوری بانک توسعه آسیا با اسد عمر وزیر برنامه ریزی پاکستان
کد خبر :1348318787

13:44 1400/07/14


برچسب ها : اسد عمر, بانک توسعه آسیا, پاکستان و بانک توسعه آسیا, وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان,

یونگ ژی مدیر جدید کشوری بانک توسعه آسیا در پاکستان روز سه شنبه با اسد عمر وزیر برنامه ریزی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یونگ ژی مدیر جدید کشوری بانک توسعه آسیا در پاکستان روز سه شنبه با اسد عمر وزیر برنامه ریزی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مدیریت بلایای طبیعی پس از مقابله با کرونا، اقدامات مربوط به انعطاف پذیری در مقابل تغییرات آب و هوایی،  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اسد عمر وزیر برنامه ریزی پاکستان در این دیدار به مدیر کشوری جدید بانک توسعه آسیا خوش آمد گفت و افزود: بانک توسعه آسیا همواره برای مقابله با بلایای طبیعی کمک های خود در اختیار پاکستان قرار داده است.

وی با تقدیر از اقدامات بانک توسعه آسیا برای همکاری با دولت پاکستان در جهت مقابله با کرونا و همچنین فراهم نمودن واکسن کرونا اظهار داشت: توانمندی های صندوق ملی مدیریت ریسک بلایا (NDRMF) نیازمند توسعه و گسترش است تا اقدامات موثر برای کاهش تاثیرات بلایای طبیعی صورت بپذیرد.

یونگ ژی مدیر جدید کشوری بانک توسعه آسیا نیز در این دیدار از استقبال گرم وزیر برنامه ریزی پاکستان از وی تقدیر نمود و گفت: اقدامات دولت پاکستان برای مقابله با پاندمیک کووید-19 قابل تمجید است.

وی افزود: بانک توسعه آسیا مصمم به ارائه کمک های مالی به کشورهای در حال توسعه جهت خرید واکسن کووید-19 می باشد.

ارسال نظر

 
1