خبر فوری

 
 
دیدار مدیر اجرایی شرکت هوایی بین المللی پاکستان با سفیر عربستان سعودی
کد خبر :112738820

17:14 1399/06/28


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, شرکت هواپیمایی بین المللی پاکستان, نواف بن سعید المالکی,

ارشد ملک مدیر اجرایی شرکت هوایی بین المللی پاکستان(PIA)، روز گذشته با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ارشد ملک مدیر اجرایی شرکت هوایی بین المللی پاکستان(PIA)، روز گذشته با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات مربوط به بازگشایی مرزهای هوایی و از سرگیری عملیات های پروازی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است عربستان سعودی روز سه شنبه برخی از محدودیت های پروازی در زمینه پذیرش پروازهای بین المللی را پایان داده است، به دنبال رفع محدودیت های پروازی شرکت هوایی بین المللی پاکستان نیز با از سرگیری پروازهای خود پیش فروش بلیت را آغاز نمود.

عبدالله حفیظ سخنگوی خط بین المللی پاکستان در این خصوص خبر داد: هر هفته تعداد 23 پرواز از مبدا پاکستان به عربستان سعودی انجام خواهد شد که پیش فروش بلیط های این پروازها آغاز شده است.

طبق گفته وی پاکستان به سه شهر ریاض، جده و دمام پروازهای مستقیم را برگزار خواهد کرد که پس از رفع کامل محدودیت ها به دیگر شهرهای این کشور نیز از سر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

 
1