خبر فوری

 
 
دیدار مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد با شهیاز شریف پیرامون مبارزه با تغییرات اقلیمی
کد خبر :1465367369

15:34 1401/11/11


برچسب ها : اسلام آباد, تغییرات اقلیمی, دیدار, گفتگو, محمد شهباز شریف, مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد, نخست وزیر پاکستان,

سرکار خانم اینگر آندرسن مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) طی سفر به اسلام آباد با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سرکار خانم اینگر آندرسن مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) طی سفر به اسلام آباد و دیدار با مقامات این گشور، با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

شهباز شریف ضمن خوشامدگویی به اینگر آندرسن، بر تقویت تلاش ها در راستای مقابله با تغییرات اقلیمی، از دست دادن تنوع زیستی و تخریب اکو سیستم تاکید کرد و گفت: تغییرات اقلیمی یکی از معضلات بروز جامعه بین المللی بشمار می آید.

وی ضمن قدردانی از حمایت های برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد از سیل زدگان، پاکستان را قربانی تغییرات اقلیمی عنوان کرد و افزود: پاکستان با اتخاذ اقدامات فوری در حال مقابله با تغییرات اقلیمی می باشد.

در پایان این نشست،اینگر آندرسن شهباز شریف را در حریان اقداماتUNEP  در پاکستان قرار داد و از نقش فعال این کشور در برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1