خبر فوری

 
 
دیدار مدیرکل شرکت عمرانی چین با وزیر امور دریانوردی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :373733615

16:47 1401/02/07


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, سید فیصل سبزواری, شرکت چینی, وزیر کشتیرانی و دریانوردی پاکستان,

لیو مینگ مدیرکل شرکت عمرانی چین موسوم به شرکت جاده و پل چین روز گذشته با سید فیصل سبزواری وزیر امور دریانوردی پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| لیو مینگ مدیرکل شرکت عمرانی چین موسوم به شرکت جاده و پل چین روز گذشته با سید فیصل سبزواری وزیر امور دریانوردی پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و پکن بحث و رایزنی نمودند.

مدیرکل شرکت عمرانی چینی در این دیدار گزارشی از تمامی پروژه های در حال اجرای این شرکت را به وزیر پاکستانی ارائه داد و وی را از تمامی جزئیات مربوط به پروژه CDCZ به ارزشی معادل 3 الی 8 میلیارد دلار آگاه ساخت.

سید فیصل سبزواری وزیر امور دریانوردی پاکستان نیز از این پروژه شرکت چینی تمجید نمود و به تشریح اهمیت این پروژه برای ایجاد اشتغال برای مردم کراچی پرداخت.

هیئت شرکت چینی در ادامه این دیدار از موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه طی سه سال گذشته گله نمودند.

وزیر امور دریانوردی پاکستان نیز قول مساعد داد تمام تلاش خود برای تکمیل هرچه فوری این پروژه را به کار بسته و با تمامی مقامات مربوطه محلی و فدرال از جمله نخست وزیر، وزیر ارشد ایالت سند و رئیس بنیاد بنادر کراچی رایزنی و آنان را در این رابطه آگاه سازد.

وی اطمینان دهی نمود پس از انجام رایزنی های لازم با تمامی مقامات مربوطه مجددا قرار دیدار تعیین خواهد شد.

ارسال نظر

 
1