خبر فوری

 
 
دیدار مدیرخاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی پول با وزیر فدرال انرژی دولت پاکستان
کد خبر :1749923119

10:35 1398/06/30


برچسب ها : جهاد آزور, صندوق بین المللی پول, عمر ایوب خان,

دکتر جهاد آزور مدیر خاورمیانه و آسیای مرکزی صندق بین المللی پول با عمر ایوب وزیر فدرال انرژی دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز دکتر جهاد آزور مدیر خاورمیانه و آسیای مرکزی صندق بین المللی پول با عمر ایوب وزیر فدرال انرژی دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده دکتر جهاد آزور که در صدر هیئت بلندپایه صندوق بین المللی پول به منظور رایزنی با مقامات پاکستانی در اسلام آباد حضور دارد، روز گذشته با عمر ایوب وزیر فدرال انرژی دولت پاکستان دیدار کرد.

دکتر جهاد آزور در جریان این دیدار با مثبت خواندن تلاش های بخش انرژی پاکستان برای دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی، از سیاست جدید پاکستان در راه اندازی پروژه های تولید انرژی های تجدید پذیر، توسعه امکانات فنی مورد نیاز جهت تولید برق تمجید نمود و عملکرد بخش انرژی را امیدوار کننده دانست.

عمر ایوب وزیر فدرال انرژی نیز در جریان این دیدار مدیر صندوق بین المللی پول را از اقدامات و موفقیت های بخش انرژی پاکستان از جمله افزایش نرخ تعرفه های انرژی و کاهش دسترسی غیرمجاز به خطوط انتقال برق آگاه نمود.

عمر ایوب تصریح نمود: میزان بدهی در گردش در پایان سال مالی گذشته از رقم 38 میلیارد روپیه به 26 میلیارد روپیه کاهش یافت و در ماه ژانویه(تیر-مرداد) ماه جاری نیز این رقم به 18 میلیارد نزول پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به نتیجه بخش بودن اقدام دولت در مبارزه با سارقان برق، مدیر صندوق بین المللی پول را از اقدامات صورت گرفته در زمینه بهبود سیستم انرژی آگاه نمود.

ارسال نظر

 
1