خبر فوری

 
 
دیدار محمد طاهر ذاکر زاده رئیس مجلس نمایندگان تاجکیستان با اسد قیصر رئیس مجلس شورای ملی پاکستان
کد خبر :1984543999

16:04 1400/03/12


برچسب ها : اسد قیصر, دیدار, محمد طاهر ذاکر زاده,

محمد طاهر ذاکر زاده رئیس مجلس نمایندگان تاجکیستان با اسد قیصر رئیس مجلس شورای ملی پاکستان دیدار کرد


اسلام آباد:  به گزارش راز نیوز | محمد طاهر ذاکر زاده رئیس مجلس نمایندگان تاجکیستان با اسد قیصر رئیس مجلس شورای ملی پاکستان دیدار کرد که در آن روابط دو جانبه، فعالسازی عملکرد کنفرانس پیکو و سایر موارد مورد علاقه دو طرف مورد بحث قرار گرفت. اسد قیصر گفت که پاکستان و تاجیکستان به پیوندهای همیشگی فرهنگ ، تاریخ و برادری ملزم هستند.

 

کنفرانس پیکو به یافتن راههای جدید همکاری و مشارکت بین کشورهای عضو کمک خواهد کرد. برگزاری کنفرانس پیکو در پاکستان گام مهمی در بهبود روابط بین کشورهای عضو خواهد بود. وی گفت که جنایات وارده بر مردم کشمیری و فلسطین بسیار قابل تأسف و مذموم است. پاکستان به پشتیبانی دیپلماتیک و اخلاقی خود از مردم کشمیری و فلسطین ادامه خواهد داد. محمد طاهر ذاکر زاده رئیس مجلس نمایندگان تاجکیستان گفت که از مردم و پارلمان پاکستان برای استقبال گرم از هیئت پارلمانی سپاسگزارم.

 

توافق شد که روابط دوجانبه و همکاری های منطقه ای بین پاکستان و تاجیکستان ارتقا یابد. محمد طاهر ذاکر زاده رئیس مجلس نمایندگان تاجکیستان گفت که یافتن فرصت های همکاری در کشورهای منطقه برای توسعه و شکوفایی منطقه ضروری است. بین کشورهای عضو پیکو نیاز به استراتژی مشترک در مورد مسئله کشمیر و فلسطین است. گروه دوستی پارلمانی دو کشور باید فعال تر شود. 

ارسال نظر

 
1