خبر فوری

 
 
دیدار محمد رضا ناظری سر کنسول جمهوری اسلامی در لاهور با رییس اتاقهای بازرگان پاکستان
کد خبر :42880955

19:40 1399/06/29


برچسب ها : اقتصاد, انجم نثار, ایران, پاکستان, رئیس اتاق های بازرگان, محمد رضا ناظری,

مقامات دو کشور ایران و پاکستان خواستار تقویت روابط در زمینه های اقتصادی شدند. محمد رضا ناظری سر کنسول جمهوری اسلامی ایران در لاهور با انجم نثار رئیس اتاق های بازرگان و صنایع پاکستان دیدار کرد.


لاهور:به گزارش راز نیوز| مقامات دو کشور ایران و پاکستان خواستار تقویت روابط در زمینه های اقتصادی شدند.
محمد رضا ناظری سر کنسول جمهوری اسلامی ایران در لاهور با انجم نثار رئیس اتاق های بازرگان و صنایع پاکستان دیدار کرد.
در این دیدار محمد رضا ناظری اظهار داشت: ایران برای تجارت محصولات کشاورزی پاکستان بویژه برنج آماده همکاری است و با صادر کردن صنایع فولاد، پتروشیمی و گاز مایع میتواند گام های مثبتی برای گسترش روابط اقتصادی با پاکستان بردارد.
وی افزود: روابط پاکستان و ایران دوستانه و برادرانه است. وی در مورد مشکلات ناشی از شیوع کرونا در مبادلات تجاری دو کشور اظهار تاسف کرد و گفت: بدلیل شیوع کرونا بخش های گردشگری و زیارتی ایران تحت تاثیر قرار گرفته است. ایران آماده همکاری برای توسعه و گسترش دو کشور میباشد.
ایران بزرگترین تولید کننده فرآورده های نفتی در خاورمیانه است. ایران آماده صادرات گاز مایع و سایر فرآورده های نفتی به پاکستان می باشد.
انجم نثار  رئیس اتاق های بازرگانی پاکستان نیز از روابط دوستانه و برادرانه خبر داد و گفت: پاکستان و ایران همواره از روابط دوستانه تجاری برخوردار بودند و پاکستان نیز برای همکاری در زنینه های مختلف اعلام آمادگی میکند.
وی افزود: سیستم حمل ونقل هوائی، ریلی و دریایی نیز میتواند راهکار مثبتی برای گسترش روابط تجاری بین دو کشور  باشد.

ارسال نظر

 
1