خبر فوری

 
 
دیدار فیلپو گراندی با شیخ رشید احمد
کد خبر :898846175

17:05 1400/06/25


برچسب ها : دیدار, سازمان ملل متحد, شیخ رشید احمد, طالبان افغانستان,

فیلپو گراندی کمسیاریای عالی سازمان ملل متحد برای مهاجرین با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


اسلام آباد : به گزارش راز نیوز | فیلپو گراندی کمسیاریای عالی سازمان ملل متحد برای مهاجرین با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد. در این دیدار، موضوعات مربوط به تخلیه از افغانستان و کمک های بشردوستانه به شهروندان افغان مورد بحث قرار گرفت. در این دیدار توافق شد که شهروندان افغان در شرایط کنونی تنها نمانند. غذا، دارو و سایر ملزومات به صورت بشردوستانه در اختیار شهروندان افغان قرار می گیرد.

شیخ رشید احمد گفت : باید به طالبان زمان داد تا کشور را اداره کنند. پاکستان خواهان صلح پایدار در افغانستان است. جهان باید واقعیت های زمینی در افغانستان را درک کند. طالبان باید از منابع مالی و انسانی برای حکومتداری در افغانستان اطمینان حاصل کنند. تحت حکومت طالبان افغانستان نمی تواند در یک روز مانند اروپا توسعه یابد.

وی افزود : کمک های بشردوستانه کامیون ها و هواپیما های مواد غذایی و دارویی را به افغانستان فرستاده ایم. در شرایط کنونی پاکستان به ارائه کمک های بشردوستانه به شهروندان افغان ادامه می دهد. مرکز 24 ساعت شبانه روز برای خروج اتباع خارجی و افغان ها از افغانستان کار می کند.

فیلپو گراندی گفت : نقش پاکستان در تداوم مراقبت از 3 میلیون مهاجر افغان قابل تشویق است. سازمان ملل متحد اتباع افغان را تنها نمی گذارد بلکه برای کمک به آنها تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. سپاسگزار دولت پاکستان از ارائه تسهیلات امنیتی و روادید به کارکنان سازمان ملل متحد هستیم.

ارسال نظر

 
1