خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی زمینی سلطنتی عربستان سعودی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان
کد خبر :1030272336

13:40 1400/01/05


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سپهبد فهد بن عبدالله المطیر, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, فرمانده نیروی زمینی عربستان سعودی, قمر جاوید باجوا,

فرمانده نیروی زمینی شاهنشاهی سعودی در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان در زمینه مناسبات دوجانبه نظامی و دفاعی میان اسلام آباد و ریاض و گسترش همکاری های نظامی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| فرمانده نیروی زمینی شاهنشاهی سعودی در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان در زمینه مناسبات دوجانبه نظامی و دفاعی میان اسلام آباد و ریاض و گسترش همکاری های نظامی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، سپهبد فهد بن عبدالله المطیر فرمانده نیروی زمینی شاهنشاهی عربستان سعودی ظهر امروز با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه نظامی و دفاعی میان دو کشور و دیگر موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سپهبد فهد بن عبدالله المطیر فرمانده نیروی زمینی عربستان سعودی در این دیدار از تلاش های پاکستان در زمینه پیشبرد روند صلح افغانستان و تلاش های این کشور در جهت برپایی صلح و ثبات در افغانستان تمجید نمود.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همتای عربستانی خود اظهار داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با عربستان سعودی قائل است.

ارسال نظر

 
1