خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی دریایی آلمان با همتای پاکستانی خود
کد خبر :648234471

13:45 1398/07/08


برچسب ها : آندریاس کرائوز, پاکستان و آلمان, ظفر محمود عباسی, نیروی دریایی آلمان, نیروی دریایی پاکستان,

دریاسالار آندریاس کرائوز فرمانده نیروی دریایی آلمان با استقبال دریاسالار ظفر محمود عباسی و رژه رسمی نظامیان نیروهای دریایی، از مقر اصلی فرماندهی نیروی دریایی پاکستان بازدید کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز دریاسالار آندریاس کرائوز فرمانده نیروی دریایی آلمان با استقبال دریاسالار ظفر محمود عباسی و رژه رسمی نظامیان نیروهای دریایی، از مقر اصلی فرماندهی نیروی دریایی پاکستان بازدید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دریاسالار آندریاس کرائوز پس از بازدید از مقر فرماندهی و اهدای گل به مزار شهدای نیروی دریایی پاکستان، با دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص گسترش مناسبات و همکاری‌های دوجانبه در بخش امنیت دریایی و امور مربوط به نیروی دریایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان نیز در جریان این دیدار، همتای آلمانی خود را از اقدامات و تلاش‌های نیروی دریایی پاکستان درزمینه حفظ امنیت دریایی منطقه آگاه نمود.

وی همچنین از فرمانده نیروی دریایی آلمان جهت حضور در رزمایش مشترک دریایی تقدیر نمود.

فرمانده نیروی دریایی آلمان نیز در جریان این دیدار با تمجید از سطح روابط میان نیروهای دریایی دو کشور بر گسترش این روابط و همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1