خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده ستاد نیروی هوایی ارتش پاکستان با همتای کنیایی خود
کد خبر :929018546

17:19 1398/08/04


برچسب ها : ارتش, پاکستان, نیروی هوایی, کنیا,

مجاهد انور خان فرمانده ستاد نیروی هوایی ارتش پاکستان طی سفر خود به کشور کنیا، با فرانسس اوگولا همتای کنیایی خود و دیگر مقامات ارشد نظامی این کشور دیدار و در رابطه با مناسبات دوجانبه و منافع مشترک به گفتگو پرداخت.


کنیا: به گزارش راز نیوز، مجاهد انور خان فرمانده ستاد نیروی هوایی ارتش پاکستان طی سفر خود به کشور کنیا، با فرانسس اوگولا همتای کنیایی خود و دیگر مقامات ارشد نظامی این کشور دیدار و در رابطه با مناسبات دوجانبه و منافع مشترک به گفتگو پرداخت. طبق گزارش سخنگوی نیروی هوایی ارتش پاکستان، پس از پیشنهاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش پاکستان به همتای کنیایی خود در رابطه با آموزش نظامی، فرانسس اوگولا استعداد نظامی پاکستان را تحسین برانگیز خوانده و قابل قدردانی عنوان کرد. طرفین در این دیدار علاوه بر گفتگو در رابطه با موضوعات مختلف، تصمیمی درخصوص ارتقاء روابط نظامی فی ما بین نیز اخذ کردند.
گفتنی است با حضور مجاهد انور خان فرمانده ستاد نیروی هوایی ارتش پاکستان در فرودگاه کنیا، وی بوسیله رژه افتخاری مورد استقبال قرار گرفته و پس از آن از هواپیماهای جنگی و دیگر تجهیزات نظامی نیروی هوایی کنیا بازدید به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1