خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان با مقامات مصری
کد خبر :1989168412

19:30 1400/03/25


برچسب ها : پاکستان و مصر, رئیس جمهور مصر, ژنرال ندیم رضا,

ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان طی سفری به مصر، با ژنرال عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر دیدار کرد.


 

مصر: به گزارش رازنیوز | ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان طی سفری به مصر، با ژنرال عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر دیدار  و در مورد موضوعاتی از جمله همکاری های نظامی ، مقابله با تروریسم ، امنیت منطقه رایزنی و به تبادل نظر پرداخت.
 رئیس جمهور مصر طی سخنانی در این دیدار گفت که روابط برادرانه بین پاکستان و مصر از اهمیت اساسی برخوردار است. وی همچنین از مهارت بالای نیروهای مسلح پاکستان و از فداکاری آنها در جنگ با تروریسم قدردانی کرد.

 

ژنرال ندیم رضا گفت: پاکستان مشتاق گسترش همکاری های نظامی بین دو کشور است. 
ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار های جداگانه ای نیز با مقامات مصری داشت وی همچنین با ژنرال محمد احمد زکی وزیر دفاع و فرمانده کل نیروهای مسلح مصر دیدار و گفتگو کرد .
ژنرال ندیم رضا ضمن رهبری دور دوم مذاکرات دفاعی و امنیتی، بر روند آنچه که مثبت خواند در زمینه مقابله با اثرات افراط گرایی خشن، ثبات منطقه ای، ارتباط و فراتر از آن را برجسته کرد. وی همچنین درخصوص مشارکت و تلاش های پاکستان به منظور برپایی صلح در افغانستان نیز توضیحاتی ارائه کرد.
پیش از این ، هنگام ورود به وزارت دفاع،  ارتش مصر برای ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان با اجرای رژه، ادای احترام کردند.

ارسال نظر

 
1