خبر فوری

 
 
دیدار فرماندار و وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا با عمران خان
کد خبر :1063105043

21:23 1398/03/18


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, خیبر پختون خوا, مناطق قبایلی,

محمود خان وزیر ارشد و شاه فرمان فرماندار ایالت خیبر پختون خوا صبح امروز (شنبه) با حضور در کاخ نخست وزيری با عمران خان دیدار کرده و درخصوص ساخت و ساز و پیشرفته سازی مناطق قبایلی ادغام شده تحت ایالت خیبر پختون خوا، لایحه مصوبه آتی و توسعه بلوچستان به گفتگو پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، محمود خان وزیر ارشد و شاه فرمان فرماندار ایالت خیبر پختون خوا صبح امروز (شنبه) با حضور در کاخ نخست وزيری در حضور مراد سعید وزیر ارتباطات، عاشق اعوان فردوس مشاور خصوصی نخست وزیر در امور اطلاعات و نشریات و نعیم الحق مشاور خصوصی عمران خان دیدار کردند. طی این دیدار، درخصوص ساخت و ساز و پیشرفته سازی مناطق قبایلی ادغام شده تحت ایالت خیبر پختون خوا و لایحه مصوبه آتی گفتگو شد.
عمران خان نخست وزیر پاکستان با تاکید بر این موضوع که توسعه و پیشرفت مناطق ادغام شده امری ضروری بوده و در دستور کار قرار دارد، از تلاش ها و تمرکز دولت برای بهداشت، امنیت، آموزش و تسهیل دیگر موارد و پیشرفت اجتماعی و اقتصادی مردم خبر داد و هدف از اقدامات را تسهیل امر زندگی، بهبودی زندگی مردم و توازن مناطق با دیگر مناطق کشور برشمرد.

عمران خان افزود، در بودجه سال جدید، تمرکز مخصوصی بر توسعه و پیشرفت بلوچستان و مناطق جدید ادغام شده داریم، تلاش ها بر آن است تا با کاهش بودجه و صرف مناسب آن بتوانیم برای همکاری و خدمت به مردم کم بضاعت قدمی جدی برداریم. مردم مناطق ادغام شده برای برپایی امنیت کشور قربانیان زیادی را اهدا کرده اند و دولت نیز در حال تلاش برای فراهم کردن زمینه های شغلی برای جوانان این مناطق است. در این میان، فرماندار ایالت خیبر پختون خوا گزارشی از روند پروژه های توسعه و پیشرفت در مناطق را ارائه کرد.

ارسال نظر

 
1