خبر فوری

 
 
دیدار عمران خان با نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا
کد خبر :865224502

11:45 1398/05/02


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, عمران خان, نانسی پلوسی, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در ادامه دیدار با مقامات مختلف ایالات متحده، با نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا دیدار کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز عمران خان نخست وزیر پاکستان در ادامه دیدار با مقامات مختلف ایالات متحده، با نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده عمران خان نخست وزیر پاکستان پس از حضور در کاپیتال هیل ساختمان کنگره ایالات متحده آمریکا با خانم نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده دیدار کرد، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در پایان این دیدار و در نشست خبری مشترک با نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: روابط پاکستان و آمریکا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شهروندان پاکستانی مقیم آمریکا نقش بسزایی در رشد و توسعه این کشور داشته اند، بسیاری از پزشکان پاکستانی در آمریکا مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان آمریکایی هستند، ما نیازمند همکاری پاکستان در جنگ علیه تروریسم و مبارزه با پولشویی هستیم.

عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز در این نشست خبری اظهار داشت: هدف من از سفر به آمریکا، متوجه نمودن مقامات آمریکایی نسبت به وضعیت پاکستان است، آمریکا باید پاکستان را درک نماید، پاکستان در جنگ علیه تروریسم هزینه های بسیار سنگینی را متحمل شده است، ما خواهان روابط مبتنی بر احترام متقابل و برابری دو کشور هستیم.

ارسال نظر

 
1