خبر فوری

 
 
دیدار عمران خان با زلمی خلیل زاد و دبیر کل عفو بین الملل
کد خبر :613630296

22:14 1398/06/31


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, زلمی خلیل زاد, عفو بین الملل, عمران خان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با زلمی خلیل نماینده ویژه آمریکا در نیویورک دیدار کرد. کومی نائیدو دبیر کل عفو بین الملل در دیدار جداگانه با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.


نیویورک: به گزارش راز نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان با زلمی خلیل نماینده ویژه آمریکا در نیویورک دیدار کرد. در این دیدار در مورد روند صلح افغانستان و وضعیت منطقه بحث و گفتگو شد. دیدار زلمی خلیل زاد با عمران خان 40 دقیقه به طول کشید. همچنین در این دیدار شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان و ملیحه لودهی نماینده پاکستان در سازمان ملل و نعیم الحق حضور داشتند. به گفته رسانه های خارجی زلمی خلیل زاد در این دیدار پیامی در مورد دیدار عمران خان با ترامپ ارائه کرد.

کومی نائیدو دبیر کل عفو بین الملل در دیدار جداگانه با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد. در این دیدار در مورد نقض حقوق بشر در کشمیر اشغالی که از تاریخ 14 مرداد 1398 ادامه دارد بحث و گفتگو شد. در این دیدار عمران خان نقش عفو بین الملل را در برجسته کردن وقایع اخیر و نقض حقوق بشر در مناطق جامو و کشمیر اشغالی قدردانی کرد. همچنین نخست وزیر پاکستان از گزارش عفو بین الملل در مود تاثیر مخرب استفاده از اسلحه ارتش هند بر جوانان کشمیری قدردانی کرد. دبیر کل عفو بین الملل، نخست وزیر پاکستان را در مورد موانع دسترسی و کارکرد سازمان های حقوق بشری در جامو و کشمیر اشغالی آگاه ساخت.

ارسال نظر

 
1