خبر فوری

 
دیدار عمران خان با ترامپ در کاخ سفید
کد خبر :1901114237

22:55 1398/04/31


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, ترامپ, عمران خان, کاخ سفید,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان با ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد. ترامپ از عمران خان در کاخ سفید استقبال کرد و پس از آن در حضور رسانه ها با عمران خان گفتگو کرد. در این گفتگو ترامپ دیدار با عمران خان را خوشایند خواند و گفت امیدوارم این دیدار برای بهبودی روابط بین دو کشور گام مثبتی باشد.

همچنین در این دیدار ترامپ در رابطه با موضوع مسئله کشمیر گفت: " اگر بتوانم برای حل مسئله کشمیر کمک کنم با خوشحالی این کار را انجام خواهم داد." وی در ادامه افزود نریندر مودی نخست وزیر هند هم برای حل این مسئله از آمریکا درخواست کمک کرده است.

ترامپ در رابطه با موضوع افغانستان اظهار کرد آمریکا برای خروج از افغانستان با پاکستان در حال همکاری است و آمریکا نمی خواهد در منطقه نقش یک افسر پلیس را داشته باشد.

ترامپ در ادامه خاطر نشان کرد عمران خان اگر مرا به پاکستان دعوت کند حتماً از پاکستان دیدار خواهم کرد زیرا پاکستان یک کشور بزرگ متعلق به یک ملت بزرگ است.

هم اکنون جلسه عمران خان با ترامپ در کاخ سفید ادامه دارد. پس از این دیدار طرفین همراه با هیئت نمایندگان نشست خواهند داشت. لازم به ذکر است قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد کل ارتش پاکستان در هیئت عمران خان حضور دارد.

 

ارسال نظر

 
1