خبر فوری

 
 
دیدار عالمان دینی پاکستان با نخست وزیر حکومت طالبان افغانستان
کد خبر :744927347

15:20 1401/05/06


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, دیدار, عالمان دینی, مفتی تقی دین عثمانی, ملا محمد حسن آخوند, نخست وزیر حکومت طالبان افغانستان, کابل,

هیئیتی از عالمان دینی پاکستان به ریاست مفتی تقی دین عثمانی در تاریخ 3 مرداد با ملا محمد حسن آخوند نخست وزیر حکومت طالبان افغانستان دیدار و گفتگو کردند.


کابل: به گزارش راز نیوز | هیئیتی از عالمان دینی پاکستان به ریاست مفتی تقی دین عثمانی در تاریخ 3 مرداد با ملا محمد حسن آخوند نخست وزیر حکومت طالبان افغانستان دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار وزیر آموزش و پرورش، قاضی ارشد و مقامات عالی دیگر حکومت طالبان افغانستان نیز حضور داشتند. طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله روابط دوجانبه پاکستان و افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

هیئت عالمان دینی پاکستان که به دعوت حکومت طالبان افغانستان به این کشور سفر کرده بودند در دیدار با نخست وزیر، وزیر اموزش و پرورش و مقامات عالی دیگر در مورد امدادرسانی، آموزش و اقتصاد اسلامی بحث و گفتگو کردند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان نیز با مفتی تقی عثمان بصورت تلفنی مکالمه کرده و وعده ی فراهم کردن خدمات بیشتر برای دانشجویان افغانی را از طریق آموزش آنلاین در فضای مجازی و دانشگاه مجازی در پاکستان داد.

ارسال نظر

 
1