خبر فوری

 
 
دیدار عارف عثمان اف سفیر ازبکستان با وزیر دفاع پاکستان
کد خبر :851135162

10:16 1401/07/29


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ازبکستان, خواجه محمد آصف, دولت فدرال پاکستان, سفیر ازبکستان, همکاری دفاعی, وزیر دفاع پاکستان,

سفیر ازبکستان در اسلام آباد و وزیر دفاع دولت فدرال پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص امور مشترک مورد علاقه و موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر ازبکستان در اسلام آباد و وزیر دفاع دولت فدرال پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص امور مشترک مورد علاقه و موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ایبک عارف عثمان اف سفیر ازبکستان در اسلام آباد روز پنجشنبه با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

وزیر دفاع پاکستان در این دیدار بر اهمیت روابط دوستانه پاکستان و ازبکستان که مبتنی بر ارزش‌های مشترک فرهنگی، تاریخی و مذهبی استوار است تأکید ورزید و گفت: ما به دنبال توسعه همکاری‌های دوجانبه در تمام زمینه‌های به ویژه امور دفاعی هستیم.

وی افزود: پاکستان از جمله سه کشور نخست در ژوئن 1992 است که نمایندگی‌های دیپلماتیک خود را در تاشکند گشودند.

وزیر دفاع پاکستان گفت: پاکستان هرگونه اقدام تروریستی در منطقه و جهان را محکوم می‌کند.

خواجه محمد آصف در بخش دیگری از اظهارات خود با تأکید بر اهمیت نقش پاکستان در حل بحران افغانستان و ایجاد ثبات پایدار در منطقه ابراز داشت: ما خواستار ایجاد ثبات و امنیت پایدار در افغانستان هستیم. عدم ثبات در این کشور پیامدهای بدی برای منطقه به همراه خواهد داشت.

سفیر ازبکستان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: مردم و دولت ازبکستان خواستار همکاری‌های مشترک و نزدیک با پاکستان به ویژه در زمینه دفاعی هستند.

ارسال نظر

 
1