خبر فوری

 
 

قاهره: به گزارش راز نیوز| رئیس شورای علمای پاکستان و قاضی القضات فلسطین در قاهره به دیدار و رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان و نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی مذهبی که در قاهره حضور دارد روز گذشته با محمد حسین مفتی اعظم فلسطین و دکتر محمود الهباش قاضی القضات فلسطین دیدار نمود.

طاهر محمود اشرفی در جریان این دیدار با تأکید بر مواضع پیشین پاکستان در قبال مسئله فلسطین ابراز داشت: مسئله فلسطین و کشمیر از جمله مشکلات و چالش‌های جهان اسلام هستند که بدون حل آنها برپایی امنیت و ثبات در جهان ناممکن است.

وی همچنین از ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم سیل زده توسط محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و ابراز همدردی مردم فلسطین با پاکستان تقدیر و تشکر نمود.

محمد حسین مفتی اعظم فلسطین و دکتر محمود الهباش قاضی القضات فلسطین نیز در این دیدار اعلام داشتند: ما قدردان حمایت‌های مردم و دولت پاکستان از مسئله فلسطین هستیم، پاکستان و فلسطین دو برادر و جسم و روح مشترک هستند.

آنان با اعلام همبستگی دولت و ملت فلسطین در سیل اخیر پاکستان و حادثه دیدگان بر تداوم حمایت از مردم و دولت پاکستان تأکید ورزیدند.

مقامات دو کشور در پایان از اقدام دولت استرالیا برای عقب نشینی از تصمیم گذشته خود در به رسمیت شناختن قدس غربی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تقدیر نمودند.

 

ارسال نظر

 
1