خبر فوری

 
 
دیدار شیخ نواف سعود الصباح مدیر اجرایی بخش نفتی کویت با عمران خان
کد خبر :2072527048

19:08 1398/03/01


برچسب ها : پاکستان, سرمایه گذاری, نفت, کویت,

هیئت عالی رتبه کویت به ریاست افسر شیخ نواف سعود الصباح مدیر اجرایی نفت کویت امروز (چهارشنبه) با عمران خان نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزيری دیدار و درخصوص مسائل نفتی به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، هیئت عالی رتبه کویت به ریاست افسر شیخ نواف سعود الصباح مدیر اجرایی نفت کویت امروز (چهارشنبه) با عمران خان نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزيری در حضور عمر ایوب وزیر انرژی فدرال، دکتر ملک وزیر انرژی پنجاب، اسد حی الدین معاون وزیر نفت و دیگر مقامات کشور پاکستان، دیدار و درخصوص مسائل نفتی به گفتگو پرداخت.


شیخ نواف سعود الصباح پس از ارائه گزارشی از فعالیت های کویت در زمینه کسب و کار و استخراج نفت در پاکستان از سال 1980 میلادی، از پیشنهادش برای توسعه و گسترش هرچه بیشتر فعالیت های تجاری در این زمینه به عمران خان گفت.
عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز پس از خیرمقدم از مدیر اجرایی نفت کویت و هیئت همراه، از ادامه همکاری های دولت پاکستان با بخش نفتی کویت ابراز اطمینان کرد و مقام کویتی را از اقدامات دولت حزب تحریک انصاف برای تسهیل امور سرمایه گذاران در پاکستان آگاه کرد و افزود، متاسفانه در گذشته درقبال استخراج نفت بی توجهی شد، دولت درحال حاضر درحال کار برروی سیاست های جدید نفتی برای تسهیل فعالیت شرکت های استخراج کننده نفت و گاز است. وی همچنین از کمک و فعالیت های بخش نفتی کویت در زمینه آموزش منابع محلی پاکستان در این رابطه نیز تشکر و آن را قابل قدردانی قرار داد.

 

ارسال نظر

 
1