خبر فوری

 
 
دیدار شیخ علی عبدالله ثانی دوم با دکترعارف علوی رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :4701425

12:26 1400/03/12


برچسب ها : پاکستان و قطر, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سرمایه گذاری, هیئت قطر,

هیاتی از قطر به رهبری شیخ علی عبدالله ثانی دوم با دکترعارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار کرد .


هیاتی از قطر به رهبری شیخ علی عبدالله ثانی دوم با دکترعارف علوی رئیس جمهور پاکستان دیدار کرد . طی این جلسه  دکترعارف علوی گفت : پاکستان متعهد است که روابط خود را با قطر به یک مشارکت سیاسی و اقتصادی قوی تبدیل کند. پاکستان کشوری لیبرال بودده و فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری فراهم می کند که سرمایه گذاران قطری ضروری است تا از این مزیت استفاده کنند.

دکتر عارف بیان کرد : پاکستان و قطر روابطی عالی در زمینه های تجارت ، اقتصای و سرمایه گذاری دارند که باید برای تقویت منافع هر دو کشور بیشتر تلاش کرد.

وی گفت : ما از علاقه اداره سرمایه گذاری قطر برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف در پاکستان استقبال می کنیم. پاکستان یکی از کشورهای دوستدار سرمایه گذاری در منطقه است.

رئیس جمهور پاکستان اظهار داشت که امیدوارم ارتباط مستقیم بین بنادر کراچی و حماد باعث افزایش بیشتر تجارت دوجانبه بین دو کشور شود.

عارف علوی رئیس جمهور گفت : با وجود کرونا ، اقتصاد پاکستان در حال رشد قرار گرفته و رتبه کسب و کار پاکستان در جهان به طور قابل توجهی بهبود یافته است ، سرمایه گذاران قطری باید از فرصت مناسب سرمایه گذاری در پاکستان استفاده کنند.

ارسال نظر

 
1