خبر فوری

 
 
دیدار شاه محمود قریشی با وزیر امور خارجه فنلاند در نیویورک
کد خبر :1785509415

17:32 1400/07/02


برچسب ها : اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل, پاکستان و فنلاند, جمهوری فنلاند, دیدار, شاه محمود قریشی, نیویورک, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با همتای فنلاندی خود پکا هاویستو دیدار کرد.


 

نیویورک: به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با همتای فنلاندی خود پکا هاویستو دیدار کرد.

در این دیدار، روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای و جهانی مورد علاقه دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شاه محمود قریشی بیان کرد: ما برای روابط دو جانبه خود با فنلاند اهمیت زیادی قائل هستیم.

مخدوم شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه به اتمام هفت دهه روابط دیپلماتیک میان پاکستان و فنلاند به وزیر امور خارجه هاویستو تبریک گفت.

وی متعد شد تا روابط سیاسی، اقتصادی همکاری در آموزش خود با فنلاند را تقویت کند همچنین دو وزیر خارجه توافق کردند که نشست بعدی رایزنی های سیاسی دوجانبه به زودی برگزار شود.

وی افزود: بازگشایی سفارت فنلاند در اسلام آباد روابط تجاری ما را گسترش داده و ارتباطات مردمی را افزایش می بخشد همچنین ترویج روابط سطح بالا میان پاکستان و فنلاند به تقویت بیشتر روابط دوجانبه کمک می کند.

شاه محمود قریشی از وزیر امور خارجه فنلاند دعوت کرد تا به پاکستان سفر کند و در پایان او را در جریان وضعیت افغانستان و چشم انداز پاکستان برای تأمین صلح و ثبات در منطقه قرار داد.

ارسال نظر

 
1