خبر فوری

 
 
دیدار سید امین الحق با هیئت شرکت متا در بخارست
کد خبر :1922581107

17:24 1401/07/07


برچسب ها : بخارست, رومانی, سید امین الحق, فناوری اطلاعات, وزارت فناوری اطلاعات, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان,

سید امین الحق، وزیر فناوری اطلاعات در بخارست پایتخت کشور رومانی با هیئت شرکت متا دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار، هر دو طرف در مورد فرصت های سرمایه گذاری و تاسیس دفتر ارتباطی رسانه های اجتماعی در پاکستان بحث و بررسی کردند.


 

بخارست: به گزارش راز نیوز | سید امین الحق، وزیر فناوری اطلاعات در بخارست پایتخت کشور رومانی با هیئت شرکت متا دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار، هر دو طرف در مورد فرصت های سرمایه گذاری و تاسیس دفتر ارتباطی رسانه های اجتماعی در پاکستان بحث و بررسی کردند.

سید امین الحق در این نشست با تاکید بر تاسیس نمایندگی فیس بوک در پاکستان بیان کرد: از جمعیت 220 میلیونی پاکستان، فیس بوک بیش از 45 میلیون کاربر دارد و با تکمیل پروژه های خطوط اتصال، این تعداد در چند سال آینده دو برابر خواهد شد.

هیئت متا از گسترش سریع اتصال و افزایش تعداد کاربران اینترنت در پاکستان ابراز خرسندی کرد و با بیان اینکه هیئت متا بنا دارد در آینده ای نزدیک به پاکستان سفر کند، گفت: واقعیت مجازی و اینترنت برای اطمینان از همکاری متقابل در زمان آینده حائز اهمیت است و پاکستان می تواند از مزایای اقتصادی بلندمدت واقعیت مجازی بهره مند شود.

لازم به ذکر است که در این دیدار خلیل هاشمی نماینده دائم پاکستان در دفتر ژنو سازمان ملل متحد و دکتر ظفر اقبال سفیر پاکستان و در هیئت متا دکتر اسماعیل شاه، دکتر رابرت پپر، توماس نیون، مایکل ستلین، مارک گروارد و آلاریا بنسیونگا نیز حضور داشتند.

حارث محمود چودری، رئیس اجرایی صندوق خدمات همگانی به هیئت متا در مورد برنامه های خدمات پهنای باند در پاکستان توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال نظر

 
1