خبر فوری

 
دیدار سید امین الحق با دونالد بلوم سفیر آمریکا پیرامون حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات
کد خبر :228935933

17:33 1401/10/28


برچسب ها : دونالد بلوم, روابط دوجانبه, سفارت آمریکا, سفیر آمریکا, سید امین الحق, همکاری دوجانبه, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان,

سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان در سفارت آمریکا با دونالد بلوم سفیر این کشور دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان در سفارت آمریکا با دونالد بلوم سفیر این کشور دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات گفتگو کرد.

در این دیدار، سید امین الحق بر ضرورت گسترش روابط میان پاکستان و آمریکا در زمینه روابط تجاری تاکید کرد و گفت: فرصت های زیادی برای شرکت های آمریکایی در بخش فناوری اطلاعات پاکستان وجود دارد همچنین بیش از 70 پروژه به ارزش 65 میلیارد روپیه برای خدمات پهنای باند در حال تکمیل است.

در همین حال، دونالد بلوم سفیر آمریکا، همکاری دوجانبه از طریق استراتژی مشترک را موجب توسعه فناوری اطلاعات و مخابرات میان دو کشور توصیف کرد و گفت: در پاکستان هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین سرمایه گذاری در پاکستان را محیطی مساعد خواند و افزود:پاکستان در حال کسب جایگاه مهمی در دنیای فناوری اطلاعات می باشد.

در پایان این نشست بر راه اندازی برنامه ای در خصوص مهارت آموزی میان دو کشور توافق شد

ارسال نظر

 
1