خبر فوری

 
 
دیدار سفیر یمن با میرزا محمد آفریدی معاون رئیس سنای پاکستان
کد خبر :379996873

18:25 1400/06/30


برچسب ها : پاکستان و یمن, روابط دوجانبه, سفیر یمن, محمد مطهر الاشابی, معاون رئیس مجلس سنا, میرزا محمد آفریدی,

محمد مطهر الاشابی سفیر یمن در پاکستان امروز با سناتور میرزا محمد آفریدی معاون رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد مطهر الاشابی سفیر یمن در پاکستان امروز با سناتور میرزا محمد آفریدی معاون رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد که در این بین در خصوص همکاری های دوجانبه و تقویت بیشتر مناسبات فیمابین گفتگو شد.

معاون رئیس سنای پاکستان با بیان اینکه دو کشور پاکستان و یمن مشابهت های تاریخی، فرهنگی و مذهبی دارند، افزود: پاکستان معتقد به صلح و توسعه است و تنها راه حل مشکلات، مذاکرات است. جنگ راه حل هیچ مشکلی نیست، پیام ما صلح و عشق به انسانیت است، دو کشور پاکستان و یمن روابط تاریخی عالی دارند.

میرزا محمد آفریدی در ادامه با ابراز تمایل پاکستان جهت تقویت و گسترش مناسبات فیمابین، تاکید کرد که باید روابط در سطوح دیپلماتیک، تجارت و پارلمانی را گسترش داد و رهبری منطقه باید به صورت مشترک در جهت صلح و توسعه تلاش کنند. وی افزود: عمران خان نخست وزیر پاکستان همواره از صلح، ثبات و توسعه حرف زده است، باید حجم تجارت میان دو کشور افزایش یابد.

در این بین طرفین در مورد افزایش همکاری های نهادی توافق کردند.

معاون رئیس سنا با آرزوی خیر و پیروزی برای سفیر یمن اظهار داشت که امیدواریم شما نقش جدی خود را در زمینه تقویت روابط دوجانبه را ایفا خواهید کرد، روابط دوجانبه در سطح مردمی را مهم می دانیم.

ارسال نظر

 
1