خبر فوری

 
دیدار سفیر کره جنوبی با وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب
کد خبر :896449533

11:55 1402/03/07


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, تجارت, روابط دوجانبه, سروزیر, سفیر کره جنوبی, سید محسن نقوی, نیروی کار, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

سوه سنگپیو سفیر کره جنوبی در اسلام آباد، با محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب دیدار کرد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| سوه سنگپیو سفیر کره جنوبی در اسلام آباد، با محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب دیدار کرد.

در این دیدار ضمن اینکه در خصوص امور مورد علاقه مشترک و تقویت همکاری در بخش های مختلف تبادل نظر صورت گرفت، بر تبادل هرچه بیشتر هیئت های دوطرفه با هدف توسعه سرمایه گذاری توافق شد.

سروزیر موقت ایالت پنجاب با بیان اینکه روابط دوستانه خوبی میان دو کشور پاکستان و کره جنوبی وجود دارند، گفت: زمان آن فرارسیده است تا روابط دوجانبه را به مناسبات اقتصادی تبدیل کنیم. تبادل هیئت های تجاری باعث افزایش روابط اقتصادی و بازرگانی می شود.

وی افزود: سرمایه گذاران کره ای می توانند از فرصت های سرمایه گذاری در پنجاب نهایت بهره را ببرند و ما نیز متعهد به انجام هرگونه همکاری لازم می شویم. نیروی کار پاکستان پتانسیل زیادی دارد و تقاضای زیادی برای این نیروی کار در کره وجود دارد، بدین ترتیب کره می تواند از نیروی کار پاکستان نهایت استفاده را ببرد.

سفیر کره تمایل به افزایش همکاری با دولت پنجاب در زمینه های مختلف را ابراز داشت و گفت: آماده فراهم کردن همکاری تکنیکی در بخش های مختلف به دولت پنجاب می باشیم.

ارسال نظر

 
1