خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با وزیر اطلاع رسانی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :189314694

17:31 1399/02/19


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, سفیر ژاپن, شبلی فراز, مقابله با کرونا, وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه, ویروس کرونا, کنو نوری متسودا,

کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد با حضور در دفتر وزارت اطلاع رسانی و امور رسانه پاکستان با شبلی فراز دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد با حضور در دفتر وزارت اطلاع رسانی و امور رسانه پاکستان با شبلی فراز دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار به بحث و تبادل نظر درباره مناسبات دوجانبه، موضوعات مورد علاقه و ویروس کرونا پرداختند.

شبلی فراز وزیر اطلاع رسانی دولت پاکستان در جریان این دیدار با اشاره به سطح اهمیت روابط پاکستان و ژاپن اظهار داشت: ژاپن همواره در لحظات دشوار و برهه های حساس در کنار پاکستان حضور داشته و پاکستان اهیمت ویژه برای روابط خود با این کشور قائل است.

وی سفیر ژاپن را از اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و کنترل شیوع آن و تصمیم دولت برای کاهش تدریجی سطح محدودیت ها در سطح کشور آگاه ساخت و افزود: ما همراه با اعمال قانون محدودیت رفت و آمد در سطح شهرها و جاده ها تسهیلات و تمهیدات ویژه ای را برای کمک به معیشت خانوارهای کم درآمد اندیشیدیم.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان در ادامه از اعطای کمک پزشکی به ارزش 35 میلیون روپیه به پاکستان توسط یک شرکت تجهیزات پزشکی و کمک یک نهاد غیردولتی ژاپن برای حمایت از خانوارهای مستحق در مانسره تقدیر نمود.

وی همچنین از کمک مالی ژاپن به پاکستان جهت مقابله با ویروس کرونا به ارزش 2.16 میلیون دلار تقدیر کرد.

ارسال نظر

 
1