خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1279441957

20:20 1401/05/05


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, روابط دوجانبه, سفیر ژاپن, مفتاح اسماعیل, همکاری دوجانبه, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

متسوهر ووادا سفیر ژاپن با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و هر دو طرف درمورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | متسوهر ووادا سفیر ژاپن با  مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و هر دو طرف درمورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه گفتگو کردند.

در این دیدار، مفتاح اسماعیل گفت: پاکستان و ژاپن روابط دوستانه خوبی دارند که هر روز قوی تر می شود همچنین کشور ژاپن یکی از شرکای اصلی توسعه پاکستان است و آنها قویا معتقدند که همکاری در زمینه های مختلف به نفع دو کشور تقویت خواهد شد.

وزیر دارایی، سفیر ژاپن از اوضاع اقتصاد و اولویت های اقتصادی دولت فعلی آگاه ساخت و گفت: دولت فعلی به گسترش روابط دوجانبه اقتصادی و تجاری بین پاکستان و ژاپن معتقد است. وی همچین به متسوهر ووادا از همکاری همه جانبه وی در جهت توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور اطمینان داد.

در ادامه، سفیر ژاپن ضمن تشکر از حمایت مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان، گفت: ژاپن برای روابط دوجانبه خود با پاکستان اهمیت زیادی قائل است وی همچنن به وزیر دارایی پاکستان درباره فعالیت شرکت های ژاپنی در پاکستان توضیحاتی ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به سیاست های عملی دولت فعلی، روابط تجاری و اقتصادی دو کشور بیش از پیش تقویت خواهد شد.

ارسال نظر

 
1