خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با مشاور ویژه نخست وزیر پاکستان در امور رسانه
کد خبر :1705919426

14:27 1398/08/25


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, سفیر ژاپن, فردوس عاشق,

کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد با دکتر فردوس عاشق اعوان مشاور ویژه نخست وزیر پاکستان در امور رسانه دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد با دکتر فردوس عاشق اعوان مشاور ویژه نخست وزیر پاکستان در امور رسانه دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار درباره مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها در بخش های اقتصاد، وسایل ارتباطاتی، صنعت فیلم سازی و دیگر بخش ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خانم فردوس عاشق اعوان در جریان این دیدار همکاری ژاپن درزمینهٔ بهبود و توسعه وسایل ارتباطی مورد استفاده در رادیو و تلویزیون دولتی پاکستان را خواستار شد.

وی اظهار داشت: ژاپن در اواخر دهه پنجاه میلادی درزمینهٔ پشتیبانی فنی و ارائه تجهیزات خبرگزاری دولتی پاکستان همکاری نموده بود و در اواسط دهه 60 میلادی نیز فرآیند راه اندازی شبکه رسمی تلویزیونی پاکستان با همکاری دولت ژاپن به سرانجام رسید.

وی افزود: دولت پاکستان با دستورات نخست وزیری پاکستان درصدد برای انجام تغییرات و اصلاحات در بخش های مختلف کشور و مستحکم سازی سازمان های دولتی تحت یک برنامه جامع است.

آقای کونینوری متسودا سفیر ژاپن نیز در جریان این دیدار نسبت به همکاری با پاکستان درزمینهٔ توسعه تجهیزات ارتباطاتی سازمان های رسانه ای دولتی پاکستان ابراز علاقه نشان داد.

ارسال نظر

 
1