خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با مشاور خزانه داری و درآمد پاکستان
کد خبر :1199588896

18:23 1398/05/15


برچسب ها : پاکستان, ژاپن, سفیر,

دکتر عبد الحفیظ شیخ مشاور خزانه داری و درآمد پاکستان در دیدار با مستودا سفیر کشور ژاپن در پاکستان با استقبال از علاقه عمیق ژاپن برای بهبودی روابط اقتصادی اش با پاکستان، از ادامه همکاری های خود برای توسعه روابط دوجانبه و انجام اقدامات لازمه در این رابطه گفت .


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، دکتر عبد الحفیظ شیخ مشاور خزانه داری و درآمد پاکستان در دیدار با مستودا سفیر کشور ژاپن در پاکستان با استقبال از علاقه عمیق ژاپن برای بهبودی روابط اقتصادی اش با پاکستان، از ادامه همکاری های خود برای توسعه روابط دوجانبه و انجام اقدامات لازمه در این رابطه گفت و افزود: دولت برای خروج از فهرست خاکستری FATF هرگونه فعالیت لازمه را انجام می‌دهد و آمریکا نیز به تلاش های پاکستان درخصوص جلوگیری از تامین مالی تروریست ها و فساد مالی اعتراف کرده است. وی با اظهار درخواست خود مبنی بر توسعه روابط تجاری با انجام اقدامات و همکاری های دوجانبه، روابط ما بین دو کشور را برای دو طرف حائز اهمیت بسزایی خواند. مشاور خزانه داری پاکستان همچنین سفیر ژاپن را از جزئیات سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به ایالات متحده آمریکا آگاه ساخت.
سفیر ژاپن در این میان با عرض تبریک به عبد الحفیظ شیخ بابت ریاست تیم مالیاتی دولت پاکستان، به وی درخصوص همکاری های دوجانبه گزارشی ارائه داد و گفت: درحال حاضر ژاپن و اداره توسعه بین المللی ژاپن "جائیکا" در زمینه های برنامه های توسعه اجتماعی، کمک های فنی در فعالیت های ضد تروریسم و بخش بهداشت عمومی با دولت پاکستان همکاری می‌کند. علاوه بر آن سرمایه گذاران ژاپنی نیز در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در بخش های دارویی، غذایی و کشاورزی در پاکستان هستند. سفیر ژاپن خاطر نشان کرد که وی برنامه ای برای دعوت از هیئت های تجاری پاکستان به ژاپن به منظور دستیابی به فرصت های تجاری جدید را دارد.

ارسال نظر

 
1