خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن با دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج
کد خبر :792837574

11:01 1399/06/13


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج از کشور, سفیر ژاپن, سید ذوالفقار عباس بخاری, کنو نوری متسودا,

کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آّباد با سید ذوالفقار عباس بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کونینوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آّباد با سید ذوالفقار عباس بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و توکیو به بحث و تبادل نظر پرداخته و بر گسترش همکاری ها میان دو کشور تاکید ورزیدند.

کونی نوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد در جریان این دیدار با اشاره به نیاز مبرم به نیروی انسانی متخصص در بخش فناوری اطلاعات و همچنین کادر درمانی و پزشکی خواستار تسریع روند استخدام نیروهای انسانی متخصص از سوی پاکستان شد.

وی ابراز داشت: شرکت های فناوری اطلاعات ژاپن علاقه ویژه ای به همکاری با جوانان متخصص پاکستانی دارند و ما برای تسریع روند استخدام نیروهای متخصص روادید ویژه ای با عنوان «بسیار ماهر» را ارائه دادیم که بر اساس آن نیروهای متخصص پاکستانی در زمینه فناوری اطلاعات بدون هیچگونه معطلی می توانند درخواست صدور روادید را ارائه دهند.

سید ذوالفقار عباس بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج نیز در جریان این دیدار از ظرفیت اعزام فوری 4 هزار نیروی متخصص در بخش کادر درمانی و پزشکی به ژاپن خبر داد.

ارسال نظر

 
1