خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین در اسلام آباد با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1553681206

13:55 1397/11/01


برچسب ها : پاکستان, سفیر چین, سی پیک, شاه محمود قریشی,

هاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد، ساعاتی پیش با حضور در دفتر این وزارت خانه، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ای آر وای، سفیر چین در اسلام آباد ساعاتی پیش با وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

طبق اعلام صفحه رسمی وزارت خارجه پاکستان در توییتر، هاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد، ساعاتی پیش با حضور در دفتر این وزارت خانه، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار، دو طرف در خصوص پیشرفت پروژه مشترک اقتصادی پاکستان-چین و افزایش روابط دوجانبه و دیگر موضوعات منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند و درباره بهبود و افزایش سطح روابط به توافق رسیدند.

سفیر چین در این دیدار اظهار داشت: دوستی چین و پاکستان، ریشه در دلهای مردم پیدا نموده است.

شاه محمود قریشی در این دیدار با اشاره به سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به چین و دیدار مقامات دو طرف، آن را بسیار مثبت و موثر توصیف نمود.

وی گفت: دیدار با همتای چینی در پکن و کابل نیز بسیار موثر بود و در این دیدار ها در خصوص افزایش روابط دوستانه پاکستان-چین توافق صورت گرفت.

وی افزود: پاکستان قدردان حمایت و کمک های چین به این کشور است، پروژه سی پیک از اهمیت خاصی برای پیشرفت اقتصادی پاکستان برخوردار است.

ارسال نظر

 
1