خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با وزیر راه آهن پاکستان
کد خبر :660716244

16:37 1398/12/06


برچسب ها : پاکستان و چین, راه آهن, سفیر چین, وزیر راه آهن,

یاوجنگ سفیر چین طی دیدار با شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان، به گفتگو و تبادل نظر در خصوص پروژه های در دست اجرای راه آهن پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یاوجنگ سفیر چین طی دیدار با شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان، به گفتگو و تبادل نظر در خصوص پروژه های در دست اجرای راه آهن پرداخت.

وزیر فدرال پاکستان در این دیدار ضمن ابراز تاسف از جان باختن افراد مبتلا به ویروس کرونا در چین، از آمادگی مردم و دولت پاکستان برای همکاری با چین در چنین وضعیت بحرانی خبر داد و گفت: پس از رضایت وزارت برنامه ریزی در ماه مارس، بخش مرکزی پروژه خط یک کراچی_پیشاور، در سال جاری مالی آغاز خواهد شد. وی با عرض تشکر از علاقه عمیق سفیر چین در این پروژه، ابراز داشت مراحل بازسازی خط ریلی کراچی نیز سرعت خواهد گرفت. دیوان عالی پاکستان نیز خواستار تکمیل این پروژه در اسرع وقت است که در این زمینه قطعا با همکاری چین اقداماتی انجام خواهیم داد.

سفیر چین، گفت: توسعه سریع زیر ساخت های جاده ای و ریلی برای توسعه اقتصاد پاکستان امری اجتناب ناپذیر است و همکاری کامل را در این راستا با راه آهن پاکستان خواهیم داشت. دو کشور در هر وضعیتی در کنار یکدیگر خواهند ماند.

ارسال نظر

 
1