خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با وزیر راه آهن فدرال پاکستان
کد خبر :662485075

19:48 1400/03/12


برچسب ها : اعظم خان سواتی, پروژه ML-1, پروژه سی پیک, سفیر چین, نونگ رونگ, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

نونگ رونگ سفیر چین با اعظم خان سواتی وزیر راه آهن فدرال پاکستان دیدار کرد، در این دیدار ، موارد مورد علاقه دو طرفه در مورد روابط دو جانبه بین دو کشور و پروژه سی پیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


اسلام آباد : به گزارش رازنیوز | نونگ رونگ  سفیر چین با اعظم خان سواتی وزیر راه آهن فدرال پاکستان دیدار کرد، در این دیدار ، موارد مورد علاقه دو طرفه در مورد روابط دو جانبه بین دو کشور و پروژه سی پیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 وزیر راه آهن پاکستان از علاقه شدید سفیر چین به پروژه  ML-1 که بخشی از پروژه سی پیک است تشکر کرد و از خدمات سفیر چین قدردانی به عمل آورد . طرفین توافق کردند که پروژه ML-1  را در اسرع وقت برای تقویت بیشتر رابطه بین پاکستان و چین راه اندازی کنند. سفیر چین گفت که پروژه ML-1  بزرگترین پروژه در تاریخ پاکستان است و رابطه  بین پاکستان و چین را بیشتر تقویت می کند.  وزیر راه آهن پاکستان گفت : پروژه ML-1 برای راه آهن پاکستان و اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و با همکاری چین ، این پروژه، نقشه راه آهن در پاکستان را تغییر خواهد داد.  هزینه پروژه ML-1 حدود 6.8 میلیارد دلار خواهد بود. ما بخاطره حمایت ها و کمک های چین به پاکستان برای ساختن این پروژه سپاسگزاریم . پروژه ML-1 از پیشاور تا کراچی اجرا می شود و چینی ها و مردم محلی برای ساخت آن تلاش می کنند. و در آخر وزیر راه آهن پاکستان از سفیر چین بخاطر تلاش برای تقویت دوستی بین پاکستان و چین تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1