خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با رهبران قبایلی ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :42945205

09:59 1398/05/01


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان و چین, سفیر چین, سی پیک,

لیجن ژاو معاون سفیر چین با رهبران و سرداران قبایلی ایالت بلوچستان دیدار و آن را از موضوعات مختلف مربوط به پروژه سی پیک آگاه نمود.


 

کویته: به گزارش راز نیوز لیجن ژاو معاون سفیر چین با رهبران و سرداران قبایلی ایالت بلوچستان دیدار و آن را از موضوعات مختلف مربوط به پروژه سی پیک آگاه نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، معاون سفیر چین در این دیدار که قاسم خان سوری معاون رئیس پارلمان پاکستان و سناتور مشاهد حسین سید رئیس اتحادیه دوستی پاکستان و چین نیز حضور داشتند افزود: پروژه کریدور اقتصادی چین-پاکستان(سی پیک) می تواند نقش بسزایی در تغییر استراتژیک و موقعیت منطقه ایفا نماید و باعث دگرگونی در مسیر توسعه اقتصادی پاکستان گردد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه سی پیک همزمان با تکمیل و بهره برداری باعث رونق تجاری و استحکام وضعیت اقتصادی پاکستان خواهد شد و نه تنها برای پاکستان بلکه برای تمام منطقه مفید و ثمربخش خواهد بود، پروژه های بزرگی تحت پروژه سی پیک در ایالت بلوچستان کلید خورده است که پروژه فرودگاه بین المللی گوادر یکی از این پروژه ها می باشد.

قاسم خان سوری معاون رئیس پارلمان پاکستان نیز خطاب به رهبران قبایلی اظهار داشت: مردم بلوچستان بالاخص اهالی شهر کویته قدردان دولت پاکستان جهت راه اندازی پمپ های استخراج آب هستند.

ارسال نظر

 
1