خبر فوری

 
 
دیدار سفیر چین با رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان و توافق برای تقویت تعاملات دوجانبه
کد خبر :1565048424

17:34 1399/09/17


برچسب ها : پاکستان و چین, تجارت, رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان, سرمایه گذاری, سفیر چین, عاطف بخاری, نونگ رونگ, هیئت سرمایه گذاری پاکستان,

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد با حضور در دفتر مرکزی هیئت سرمایه گذاری پاکستان، با عاطف بخاری رئیس این بخش دیدار و در مورد تقویت امور دوجانبه به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد با حضور در دفتر مرکزی هیئت سرمایه گذاری پاکستان، با عاطف بخاری رئیس این بخش دیدار کرد و طرفین در خصوص مناطق ویژه اقتصادی کوچک و پروژه های بزرگ توسعه شهری از  جمله پروژه های راوی سیتی و جزیره بندل به طور مفصل به گفتگو پرداخته و در زمینه درپیش گرفتن تلاش های مشترک جهت توسعه بیشتر منطقه اقتصادی "سمال" و افزایش سرمایه گذاری های خارجی در پاکستان توافق کردند.

همچنین در این دیدار در مورد برگزاری هرچه سریعتر نشست آتی کارگروه مشترک (همکاری های سنعتی) گفتگو انجام شد. عاطف بخاری در این بین اظهار داشت که روابط دوستانه دو کشور پاکستان و چین طی سال های اخیر تقویت بیشتری گرفته و تحت همکاری اقتصادی چند جانبه، سی پیک روابط دوجانبه عمیق تری را ارتقاء خواهد بخشید. وی همچنین از همکاری مشترک با سفیر چین به منظور دستیابی به اهداف مشترک ابراز اطمینان کرد.

ارسال نظر

 
1