خبر فوری

 
 
دیدار سفیر پاکستان در هلند با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :77416286

16:35 1400/04/03


برچسب ها : پاکستان و هلند, سفیر پاکستان در هلند, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

سلجوق مستنصر تارر سفیر جدید پاکستان در هلند روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سلجوق مستنصر تارر سفیر جدید پاکستان در هلند روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار انتصاب سلجوق تارر به عنوان سفیر جدید پاکستان در هلند را به وی تبریک گفت و افزود: شما در حالی این مسئولیت خطیر را بر عهده می گیرید که پاکستان در عرصه دیپلماسی خارجی با چالش های زیادی روبروست.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: انتصاب شما به عنوان سفیر پاکستان با توجه به صلاحیت ها و عملکرد خوب شما صورت گرفته است، امید است انتصاب دیپلمات ماهر و کارکشته ای همچون شما به عنوان سفیر پاکستان در هلند مناسبات و روابط دوستانه سیاسی، اقتصادی و تجاری میان دو کشور بیش از پیش مستحکم و تقویت گردد.

سلجوق مستنصر تارر سفیر پاکستان در هلند نیز در این دیدار با تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان، نسبت به انجام تمامی اقدامات و به کار بستن تمام تلاش خود برای تقویت روابط دوجانبه پاکستان و هلند اطمینان دهی نمود.

ارسال نظر

 
1