خبر فوری

 
 
دیدار سفیر پاکستان در نیجر با وزیر کارآفرینی جوانان نیجر
کد خبر :1016218758

16:02 1399/10/24


برچسب ها : بوریما سلیمان, پاکستان و نیجر, دیدار, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در نیجر, علی احمد سروهی, وزیر کارآفرینی جوانان نیجر,

علی احمد سروهی سفیر پاکستان در نیجر با بوریما سلیمان وزیر کارآفرینی جوانان این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

نیجر: به گزارش راز نیوز | علی احمد سروهی سفیر پاکستان در نیجر با بوریما سلیمان وزیر کارآفرینی جوانان این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وزیر کارآفرینی جوانان نیجر با تشکر از کمک های ارسال شده برای سیل زدگان نیجر توسط پاکستان مراتب تشکر و قدردانی رئیس جمهور و نخست وزیر نیجر را به سفیر پاکستان ابلاغ کرد.

وی گفت: من همچنین از وزیر امور خارجه پاکستان که برای جوانان بورسیه تحصیلی را فراهم کرد، تشکر می کنم. وی گفت که ما لیست 10 کارآفرین برتر مرد و 10 کارآفرین برتر زن را برای سفر به پاکستان ارائه داده ایم. من ریاست این هیئت را بر عهده خواهم داشت و تمام تلاش خود را برای حداکثر کردن منافع انجام خواهم داد.

سفیر پاکستان برای کمک و راهنمایی صحیح به تاجران جوان  تشکر و از تصمیم برای سفر به پاکستان با هیئت 20 نفره استقبال کرد.

او طی این دیدار وزیر کارآفرینی جوانان نیجر را در جریان توسعه مهارت های جوانان در پاکستان، برنامه نخست وزیر پاکستان برای اشتغال جوانان، سازمان توسعه شرکت های کوچک و متوسط و برنامه تربیت و ایجاد موقعیت شغلی برای نوجوانان و وام دادن به آن ها توسط حکومت ایالتی و حکومت پاکستان قرار داد.

ارسال نظر

 
1