خبر فوری

 
 
دیدار سفیر پاکستان با نماینده ویژه آمریکا در امور تجارت و بازرگانی در واشنگتن
کد خبر :1805536470

15:56 1401/03/11


برچسب ها : ایالات متحده آمریکا, پاکستان و آمریکا, سردار مسعود خان, سفیر پاکستان در آمریکا, واشنگتن,

مسعودخان سفیر پاکستان در ایالات متحده آمریکا با دلاور سید، نماینده ویژه ایالات متحده در امور تجارت و بازرگانی در واشنگتن دیدار و گفتگو کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز | مسعودخان سفیر پاکستان در ایالات متحده آمریکا با دلاور سید، نماینده ویژه ایالات متحده در امور تجارت و بازرگانی در واشنگتن دیدار و گفتگو کرد.

به گفته سفارت پاکستان، دلاور سید، تجربه گسترده ای در سیاست های تجاری و اقتصادی دارد و دارای موقعیت های برجسته ای در اداره ایالات متحده آمریکا و تجارت جهانی است.

در این دیدار، مسعود خان تصدی پست جدید را به دلاور سید تبریک گفت وبیان کرد که به تغییر دستور کار اقتصادی جهانی پیرامون فناوری های جدید و بخش فناوری کمک خواهد کرد.

مسعود خان از دولت ایالات متحده آمریکا بدلیل برقراری اعتماد به پاکستان در مورد فرصت های سرمایه گذاری تشکر کرد و گفت که مشتاقانه به دنبال تقویت همکاری اقتصادی میان ایالات متحده آمریکا و پاکستان است.

در ادامه، نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا به پتانسیل عظیم شارکت و همکاری میان دو کشور اشاره کرد و  گفت: نقش رو به رشد پاکستان و آمریکا در سیلیکون ولی نقش کلیدی در تقویت روابط تجاری دوجانبه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1